بازار صادرات سیب زمینی استانبولی فله

سیب زمینی استانبولی یک واریته خاص از این محصول محسوب می شود که اندکی کشیده تر از نمونه های دیگر است، اما به دلیل خاصیت فراوان، طعم خوب و همینطور نگهداری راحت، بازار صادراتی خوبی دارد، مشاهده می کنیم که بیشتر تجار سیب زمینی فله را عمده تهیه کرده و به مناطق مختلفی از دنیا ارسال می نمایند، سعی آنان بر این است تا جهت رونق بخشیدن به بازار، سیب زمینی باکیفیت را تهیه کنند.

بازار صادرات سیب زمینی استانبولی فله

آشنایی با خاصیت های سیب زمینی استانبولی

آشنایی با خاصیت های سیب زمینی استانبولی از خاصیت های بی نظیر انواع سیب زمینی استانبولی مطلع هستید؟ این چنین محصولی حاوی ویتامین های ب 6، ب 12، آ، مواد معدنی همچون پتاسیم، کلسیم و فیبر می باشد، به همین علت یک ماده غذایی بسیار مقوی بوده و در کنار این نشاسته آن نیز بالا است، اما برای این که بهتر با فواید آن آشنا شوید چند گزینه مهم را در زیر توضیح می دهیم:

  • تحقیقات به عمل آمده حاکی از این بوده که برای جلوگیری از سرطان های مختلف روده، معده و همینطور کبد یک محصول بی نظیر است.
  • از آن می توان برای کاهش یافتن کلسترول بد در خون نیز استفاده کرد و همینطور فشار را هم تنظیم نمود، این امر سبب بهبود عملکرد قلب خواهد شد.
  • محصول حاوی اسید آلفا لیپو‌یک بوده که به این ترتیب تاثیر خیلی خوبی روی مغز می گذارد، به این صورت افرادی که به صورت درست از آن مصرف کنند، به آلزایمر دچار نخواهند شد.
  • این ماده غذایی به علت این که فیبر زیادی دارد، روی عملکرد معده موثر واقع شده و همینطور سبب بهبود هضم غذا می گردد، پس کمتر فرد ترش می کند و به یبوست دچار خواهد شد.

فروش سیب زمینی فله به صورت مستقیم

فروش سیب زمینی فله به صورت مستقیم امروزه به صورت مستقیم می توان از محل اصلی فروش سیب زمینی به گونه فله ای این فرآورده ها را به دست آورید، چنین مسئله ای بر روی بازار تاثیر خوبی گذاشته و می بینیم که اغلب خریداران به دنبال مرجع بدون واسطه محصولات هستند، البته سبب کاهش یافتن قیمت ها شده و همینطور خود فروشنده هم نمونه های مرغوب را برای مشتریان خود در نظر می گیرد.

به این ترتیب درخواست دهندگانی مثل صادرکنندگان می توانند که مستقیم معامله را با عرضه کننده معتبر انجام دهند، امکان این وجود دارد که بهترین واریته ها را به دست آورد که به صورت ارگانیک پرورش داده شده اند، سالم هستند، تمیز می باشند و همینطور هیچ نوع آفتی ندارند؛ روی هم رفته جهت خرید نمونه های مرغوب از سیب زمینی ها می توانید با این مرکز و از طریق راه های ارتباطی زیر تماس گرفته و درخواست را بدون محدودیت مکانی ارائه دهید.