بازار خرید سیب زمینی جلی صادراتی

امروزه به دلیل افزایش میزان مصرف سیب زمینی جلی صادراتی، بازار فروش این نوع سیب زمینی در داخل و خارج از کشور رونق پیدا کرده است تا پاسخگوی میزان مصرف کننده باشد. یکی از مجموعه های تولیدکننده سیب زمینی جلی، مجموعه بهتا مارکت است که بهترین نوع سیب زمینی جلی موجود در بازار را با نهایت کیفیت تولید می کند.

بازار خرید سیب زمینی جلی صادراتی

تفاوت سیب زمینی جلی با آگریا

تفاوت سیب زمینی جلی با آگریا سیب زمینی جلی و سیب زمینی آگریا، دو نوع از انواع سیب زمینی موجود در بازار هستند که همچنین از نظر میزان مصرف، بیشترین میزان تولید و کشت را در بین انواع سیب زمینی در اختیار دارند. اما این دو نوع سیب زمینی تفاوت های آشکاری با هم دارند که شما می توانید در زمان خرید آن را لحاظ کنید تا سیب زمینی مد نظر خود را بخرید.

اولین تفاوت در بین این دو سیب زمینی این است که سیب زمینی جلی به صورت فصلی کشت می شود و نمی توان آن را در تمام فصول به صورت دائم کشت کرد، چون بذر این نوع گیاه اصطلاحا بذر ضعیف است و اگر سرما یا گرمای بیش از اندازه به آن برسد، ممکن است دیگر بذر رشد نکند. اما سیب زمینی آگریا را می توان در تمام فصول حتی شرایط گلخانه ای پرورش داد و بدون این که محدودیتی برای آن باشد.

تفاوت دوم در ظاهر این دو سیب زمینی است، سیب زمینی آگریا ظاهری بیضی شکل دارد و در بین تمام سیب زمینی ها درشت تر است ولی پوست آن نسبت به سایر انواع سیب زمینی کلفت تر است. اما یک سیب زمینی جلی تازه، پوست نازک دارد و مقادیری زیادی از فیبر هم زیر پوست آن ذخیره شده است که از این نظر مصرف آن بسیار با صرفه و مفید است. اما ابعاد سیب زمینی جلی، کوچک و ریز تر است نسبت به سیب زمینی آگریا ولی امروزه به دلیل پیشرفت علم بشری، تولید سیب زمینی ارگانیک جلی در گلخانه این فرایند را فراهم آورده است که بتوان میزان ابعاد آن را افزایش داد.

درباره گوشت این دو سیب زمینی هم می توان گفت که رنگ گوشت سیب زمینی آگریا به رنگ زرد طلایی است ولی رگه های موجود در گوشت این سیب زمینی مشخص نیست. اما در سیب زمینی جلی، رگه های گوشت سیب زمینی کاملا مشخص است که شما می توانید با چشم خود آن ها را ببینید

مورد آخر در تفاوت سیب زمینی جلی و آگریا، درباره بازه رشد آن ها و میزان فیبر موجود در آن ها است. بازه زمانی رشد سیب زمینی آگریا نسبتا طولانی است که در این بازه رشد طولانی باید مرتبا میزان املاح موجود در خاک بررسی شود تا یک سیب زمینی درشت مرغوب، ثمره زحمت شما باشد. اما میزان دوره رشد سیب زمینی جلی، نسبت به آگریا کمتر است ولی در این بازه زمانی باید میزان دمای اطراف این سیب زمینی به خوبی کنترل شود تا باعث توقف رشد آن نشود.

شناخت خصوصیات انواع سیب زمینی جلی

شناخت خصوصیات انواع سیب زمینی جلی سیب زمینی جلی یکی از محبوب ترین انواع سیب زمینی است که افراد به عنوان یک افزودنی خوشمزه به غذا های مختلف خود اضافه می کنند. سیب زمینی جلی از آن دسته گیاهانی است که نسبت به سیب زمینی های دیگر دیر تر رشد می کند و رشد آن دیررس است و به همین دلیل زمان کشت و تولید و زمان عرضه آن در بازار باید با هم متناسب باشد و در بین سیب زمینی های مختلف مدت رشد و تکامل سیب زمینی جلی نسبتا کم تر است.

خصوصیت دیگر سیب زمینی جلی، این است که ابعاد کوچک و رنگ گوشت آن زرد روشن است، که در داخل آن رگه های نشاسته کاملا مشخص است. و همچنین میزان فیبر طبیعی داخل سیب زمینی جلی نسبت به انواع دیگر سیب زمینی بیشتر است که از این رو اگر می خواهید دستگاه گوارش شما به خوبی کار کند از این نوع سیب زمینی استفاده کنید.

سیب زمینی جلی، پوست صاف و بدون چروک دارد و از آن دسته از سیب زمینی هایی است که اگر محیط پرورش آن شامل املاح غنی و نیتروژن دار نباشد و یا دارای دمای معتدل نباشد، این نوع سیب زمینی با مشکلات رشدی مانند قارچ زدگی و ایجاد شکافت مواجه می شود.

سیب زمین جلی از نظر میزان خاصیت مانند دیگر سیب زمینی ها حاوی نشاسته، فیبر طبیعی، انواع ویتامین ها و پروتئین ها است که از این نظر یک وعده غذایی بسیار مفید محسوب می شود.

روشن شدن رنگ پوست با مصرف سیب زمینی

روشن شدن رنگ پوست با مصرف سیب زمینی سیب زمینی آنزیمی را در خود دارد که به عنوان سفید کننده طبیعی می توانیم از آن استفاده کنیم و این کار باعث می شود که پوست صورت را روشن کند و لکه‌های که بر اثر نور خورشید در صورت به وجود آمده است را بر طرف می کند و حتی سیاهی های موجود دور چشم را کم رنگ تر می کند.

اگر آب سیب زمینی را با سفیده تخم‌مرغ مخلوط کنید یک ماسک طبیعی به دست می آید که برای روشن کردن پوست صورت بسیار عالی است و البته نه تنها پوست صورت را روشن و سفید می کند بلکه سیاهی دور چشم را هم کم رنگ تر می کند و ظاهری زیبا به شما می دهد.

اگر می خواهید پوست صورت صاف و روشن و سفید داشته باشید و آن را از تشعشعات خورشیدی حفظ کنید، از سیب زمینی آب پز استفاده کنید. سیب زمینی فقط برای طعم و خوشمزه کردن غذا نیست بلکه استفاده از آن به عنوان ماسک صورت، بر روی چهره شما معجزه می کند و برای کم رنگ کردن لک های روی پوست بسیار مناسب است و اگر آب سیب زمینی را بگیرد و روی پوست خود بمالید باعث می شود که لک ها کم رنگ شوند.

بسیاری از افراد از خواص پوست سیب زمینی بی خبرند و آنها را دور می ریزید و نمی‌دانند که پوست سیب زمینی سرشار از مواد مغذی و معدنی است که برای بهبود سلامت پوست و مو بسیار مفید است. یکی از بهترین روش های طبیعی و خانگی برای از بین بردن موهای سفید و جلوگیری از سفید شدن مو ها باید از سیب زمینی استفاده کنید. سیب زمینی سرشار از ویتامین ث است که برای سفید شدن صورت بسیار مناسب است و همچنین بهتر است که بدانید نشاسته موجود در سیب زمینی، برای روشن تر شدن پوست شما بسیار مفید و مناسب است.

برای تهیه ماسک سفید کننده پوست، بهتر است که آب سیب زمینی را بگیرد و به صورت ماسک روی صورت خود بگذارید و آرام ماساژ دهید و بعد از چند دقیقه صورت خود را بشویید و ببیند که چه قدر صورت شما روشن تر شده است. آب سیب زمینی برای جوش، کبودی روی سطح پوست هم خیلی خوب و پر فایده است و این عوامل را از بین می برد. اگر سیب زمینی را به صورت حلقه های گرد خورد کنید و روی پوست صورت خود بگذارید این کار هم باعث می شود که صورت روشن و سفید داشته باشید.

پخش مستقیم سیب زمینی جلی صادراتی

پخش مستقیم سیب زمینی جلی صادراتی به دلیل مصرف زیاد و افزایش میزان تقاضای سیب زمینی جلی، پخش مستقیم و همچنین گستره بازار فروش آن رو به افزایش است. البته این امر باعث شده تا خریداران همیشه به دنبال خرید سیب زمینی درجه1 باشند تا در هنگام استفاده از آن، مزه و طعم واقعی یک سیب زمینی مرغوب را بچشند.

یکی از مجموعه های ارائه دهنده سیب زمینی مرغوب و با کیفیت، مجموعه بهتا مارکت است. این مجموعه با شعار تولید با کیفیت و مرغوب، سعی کرده یک سیب زمینی جلی با کیفیت و طبیعی را در بازار عرضه کند. تا شما خریداران بعد از خرید خود، کاملا راضی و خشنود باشید و از یک سیب زمینی باکیفیت در غذا های خود استفاده کنید.