بازار خرید سیب زمینی بذری

کشاورزان همواره برای کاشت سیب زمینی خام خوب و پربازده به دنبال بذر یا سیب زمینی بذری مرغوب هستند. سیب زمینی بذری دارای چند چشم است که در مقابل نور آفتاب از محل چشم ها جوانه سیب زمینی رشد می کند و آماده کشت می شود. در این مطلب قصد داریم با خرید سیب زمینی بذری عمده و برخی از خواص این صیفی پر طرفدار بیشتر آشنا شویم. لازم به ذکر است که تنوع بذر به اندازه تعداد انواع سیب زمینی است.
بازار خرید سیب زمینی بذری

بهبود بافت پوست با مصرف سیب زمینی

بهبود بافت پوست با مصرف سیب زمینی قدیمی تر ها هنگام سوختگی سطح پوست، بلافاصله یک سیب زمینی را رنده می کردند و روی پوست قرار می دادند. به این ترتیب التهاب ناشی از سوختگی کاهش می یافت. دلیل این امر وجود نشاسته و دیگر مواد موجود در سیب زمینی بوده است.

برای این که بافت پوست بهبود پیدا کند لازم است مواد لازم و مغذی به سلول های بدن رسانده شود. از طرفی از آن جایی که بدن ما یه سیستم به هم پیوسته است لازم است تمام اندام ها کار خود را به درستی انجام دهند و سالم باشند. به طور مثال عملکرد ضعیف کبد منجر به لکه های پوستی می شود. یا تقویت سیستم عصبی باعث آرامش و در نهایت داشتن پوست سالم می شود.

مصرف سیب زمینی اسپریت با داشتن ویتامین های گروه B و ویتامین A و C و آهن، منگنز و روی موجب تحریک کلاژن سازی می شود. وجود کلاژن باعث ترمیم سلول های پوستی، حفظ استحکام، جلوگیری از چین و چروک و پیری پوست می گرد. استفاده از سیب زمینی به صورت ماسک و با ترکیب با دیگر مواد تاثیر قابل ملاحظه ای در شفاف شدن پوست، کاهش حلقه تیره دور چشم و حذف اثرات آفتاب سوختگی دارد. وجود آنتی اکسیدان موجود در سیب زمینی به خوبی باعث سلامت و حفاظت پوست می گردد.

سیب زمینی خاصیت ضد سرطانی دارد

سیب زمینی خاصیت ضد سرطانی دارد قبل از هر چیز باید به رابطه انواع سرطان ها با سبک زندگی و اصول تغذیه ای خود بپردازیم. تمام مواد غذایی اعم از سبزی جات و میوه ها و… اگر به شکل سالم کشت و برداشت شده باشد (ارگانیک بودن) و به دست مصرف کننده برسد ضامن سلامت عمومی بدن است. سلول های ما با دریافت مواد معدنی مغذی و ویتامین های موجود در غذاها به خصوص سیب زمینی سیستم ایمنی را تقویت و در نتیجه با عملکرد صحیح خود با سرطان مبارزه می نماید.

این که سیب زمینی را سرخ کنیم یا بخار پز در حفظ ارزش غذایی آن تاثیر دارد. این که از چه سیب زمینی استفاده کنیم نیز مهم است. قسمت های سبز رنگ سیب زمینی های در حال جوانه زدن ممکن است سرطان زا باشد. در کل سیب زمینی خاصیت ضد سرطانی دارد به شرطی که سالم تولید و مصرف شود.

آنتی اکسیدان و ویتامین C موجود در سیب زمینی نقش موثری در پیشگیری و مبارزه با انواع سرطان ها دارد. چرا که سیستم ایمنی بدن را تقویت و از بدن در برابر ایجاد سلول های سرطانی محافظت می نماید. با حذف رادیکال های آزاد و تاثیر اشعه های مضر خطر ابتلا به سرطان پوست را از بین می برد. پتاسیم، فیبر و فسفر و کلسیم از دیگر مواد مغذی در سیب زمینی می باشد که هر یک در حفظ سلامتی کلی بدن نقش به سزایی دارد.

توزیع بی واسطه سیب زمینی بذری

توزیع بی واسطه سیب زمینی بذری با مراجعه به تامین کنندگان سیب زمینی بذری می توان بی واسطه و با قیمت بسیار مناسب اقدام به خرید آن نمود و از کیفیت و در هم نبودن بذر اطمینان حاصل کرد. به این ترتیب کشاورزان می توانند سیب زمینی یکدست تازه برداشت نمایند و اگر سایر ملاحظات را برای تولید سیب زمینی مرغوب صادراتی در نظر بگیرند می توانند به صادرات این محصول ارزشمند بپردازند.

برداشت محصول از مزارع سیب زمینی بذری در زمان مشخصی باید صورت گیرد. در غیر این صورت ممکن است محصول دچار فساد شود و نگهداری آن نیز هزینه‌ بر است. بنا براین فروش عمده بی واسطه و مستقیم بذر، علاوه بر این که از لحاظ قیمت تمام شده به نفع خریدار است از هدر رفت سیب زمینی و ایجاد ضایعات برای تولید کننده جلوگیری می نماید.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت گوجه فرنگی خوشه ای در بازار
    2. قیمت هر کیلو موسیر تازه ایرانی
    3. فروش انواع موز لبنان
    4. بهترین خواص سبزی جعفری برای بدن